sobota 24. října 2015

The best of October 2015; nová škola!?

Ahoj všichni,
Chtěla bych se s vámi podělit o to co nejlepší z tohoto měsíce. Tak jsem se rozhodla vytvořit sérii The best of. Bude to hlavně jako vzpomínka pro mě, ale přes to doufám, že se vám bude líbit :).

Začala bych adaptačním kurzem, který se konal od 30.9 do 2.10 v Zbraslavicích. Popsala bych ho třemi slovy: jídlo, anime, tarzan. Tady je sestřih, který střídala spolužačka na její kanál :)



Na adapťáku jsme se konečně víc poznali, takže se celý můj říjen točil hlavně okolo nových kamarádů. Tady je pár fotek :)

Zdravím Amy :')

A teď zdravím Bernie :D :)




Jak bývá zvykem, v říjnu už tu máme podzim a s ním přichází podzimní prázdniny. Tady  jsou fotky, které jsem už stihla vyfotit :D




Napište mi do komentářů jestli máte prázdniny celý týden nebo až od středy a taky co chystáte na halloween :). Příště ahoj^^ ♡

6 komentářů:

  1. Vypadá to, že jste si to všichni užili. Já jsem na adapťák štěstí nikdy neměla no.
    Podzimní fotky se ti opravdu povedly. :)
    H. bohužel neslavíme, ale letos si chystáme udělat čajový dýchánek a trochu si vyzdobit domeček. :0) Tak snad se vydaří...

    www.be-crea-tive.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to, že si si to užila ! :) krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Určo jste si to užili, já si náš adapťák loni taky užila. Na tehlech akcích je vždy sranda :D
    Jinak my máme prázdniny až od středy , každopádně se modlím aby bylo hezky abych mohla jít také něco nafotit :)

    www.zivotbrunety.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Taky chci aby bylo hezky, tahle sobota byla boží. Taky u vás svítilo sluníčko? :)

    OdpovědětVymazat