středa 21. října 2015

#MSOTD: Rozmočená taška, aneb rohlíky na měkko.

Ahoj všichni,
jelikož jsem chodící neštěstí, stala se mi další NEmilá příhoda. Tak jsem tu s dalším dílem #MSOTD (My Story Of The Day).

Bylo typické, chladné, pondělní, podzimní ráno, když mi v 05:00 zazvonil budík. Odložila jsem ho a rozhodla se, že si zdřímnu ještě 30 minut. Když jsem se vyhrabala z postele, vydala jsem se do kuchyně na snídani. Po snídani jsem si namazala dva rohlíky s lískooříškovou pomazánkou ke svačině. Do lahve na pití jsem udělala hruškový čaj a šla se obléct.

 Pak přišli takové ty klasické rutinní věci jako jsou: zuby, vlasy, příprava věcí do školy a cesta na autobus. V autobusu jsem si jako obvykle plula v myšlenkách. Cesta uplynula jako voda. Vystoupila jsem u metra a moje cesta pokračovala. Po výstupu z metra jsem se jako obvykle chytla za kabelku, ale ouha....kabelka je mokrá. "Super". Vylil se mi čaj.
 Ve škole jsem všechno rychle vytáhla. K naštvání je, že to odnesl jen diář. Já jakožto člověk, který si plánuje i výměnu ponožek a rozmočený diář!?
To nejde k sobě co myslíte? Diář naštěstí uschl, ale trauma mi malém zůstalo na celý život.
Zvláštní bylo, že další den se stálo ségře to samé, jen následky byly jiné (sešity a učebnice) :D.

Určitě napište do komentářů, jaké neštěstí potkalo nedávno vás :).
Příště ahoj ^^.


6 komentářů:

  1. Tak mě zrovna žádné nenapadá, ale moje spolužačka vždycky přijde na přednášku a má nějakou historku, která všechny rozesměje! A trauma z diáře úplně chápu!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to znám, někdy mám pocit, že za jeden den mám XX nových historek na tuhle sérii :D :)

      Vymazat
  2. Děkuji za návštěvu na mém blogu :)
    Co se týče nějaké té nešťastné historky tak si zrovna nemůžu nic vybavit ,ale jinak když mě nějaké to neštěstí potká tak to stojí za to :D naštěstí to vždy nějak přežiji a později to beru s humorem. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsem jediná :D :).........a není zač, taky děkuji :')

      Vymazat
  3. No jestli se to dá považovat za neštěstí, tak jsem nemocná :D výhodu to má, že můžu ležet a válet se aniž by někdo něco říkal :D ale jinak nic.

    Srdečně Tě zvu na velkou adventní giveaway

    OdpovědětVymazat