pátek 4. prosince 2015

Black and white

Ahoj všichni,
Dneska jsem se spolužačkami nafotila několik černobílých fotek a jelikož si chci na blogu uchovávat také vzpomínky a zážitky, užijte si spam fotek :D.

                                     
Pro začátek sem dávám svoji samostatnou fotku. To jsem já a můj americký úsměv, seznamte se.

                                      
Tohle je Amy, zdravím tě^^.

                                     
Zase Amy :)

                                      
Amy everywhere :D

                                   
Mě se nelíbí jak na téhle fotce vypadám, ale Amy to tam sluší :)

                             
Rozlučte se s Amy a přivítejte Bernie :D :)

                                    
Tady má Bernie boží oči :o :D

                                      
Hug^^

  Holčina napravo se jmenuje Katka :). Taky tě zdravím^^.

                                       
Předposlední fotka je s Nikol. Tebe zdravím též, jestli si to někdy prečteš :D.

        
 Na poslední fotce nejsem já, Amy, Bernie, Katka ani Nikol. Poznáte v jaké části Prahy to je? :)

To by bylo pro dnešní článek vše. Doufám, že se vám tahle forma příspěvku líbí, ale napište mi to dolů do komentářů.
U dalšího článku ahoj :).


   
 
 
 
 
 

2 komentáře: