pondělí 12. října 2015

#MSOTD: Ach, ta pražská doprava -_-

Někdy v průběhu minulého týdne jsem se přesvědčila, že se Praha proti mě opravdu spikla. Nejprve problémy s opencard, později zírající lidé, kteří asi nechápou, že jsem ráno vážně ještě ospalá a nakonec cesta domů, která se mi z 30 minut protáhla na 2 a půl hodiny!!!

Po škole jsem nejela domů, protože jsem šla do studovny doučit se matematiku. Když jsem skončila vydala jsem se rovnou na metro. Bohužel jsem o pár SEKUND nestihla svůj přestupní autobus, tak jsem se šla podívat na jízdní řády a zjistila jsem, že autobus mi jede cca za hodinu a půl.
 Potom, co jsem to jen steží překousla, jsem se dozvěděla nepříjemnou novinu. Budu muset přestupovat a jet dalším autobusem...konečně už domů. V ten moment moje rozhořčení stoupalo. Naštěstí mi navzdory deštivému počasí mi bylo teplo, takže jsem věděla, že to může být horší.....
 Poté co dorazil autobus se mi trochu ulevilo, že už konečně budu doma a taky jsem měla štěstí a jela snad úplně poprvé autobusem bez spolucestujících :D. Asi po 20-ti minutách jsem vystoupila a čekala na další autobus.
 Přibližně po 10-ti minutách, kdy měl přijet autobus jsem si připravila opencard a stoupla jsem si na místo, kde obvykle staví autobus a čekala jsem. Uběhla minuta, dvě, tři i pět, ale autobus pořad nikde.
 Byla jsem zklamaná, za zatáčkou viděla světla, ale pokaždé projelo jen auto. Závěrem, když projíždělo jedno z posledních aut, před mím odjezdem tak mě ohodilo vodou z louže. Začala mi být zima. Dále už mi po chvíli jel autobus a já se těšila domů, kde jsem si dala dva teplé bramboráky a čaj.

Napište mi do komentářů jestli se vám někdy přihodilo něco podobného. Vážně by mě to zájímalo :D

Žádné komentáře:

Okomentovat