pátek 5. srpna 2016

Colours in black&white.

Ahoj všichni,
jelikož mě baví fotit a potom fotky upravovat tak bych se s vámi chtěla podělit o několik svých nejnovějších kousků. Všechny fotky jsou černobíle s barevnými prvky. Snad to popisuji správně :D.


Začnu starší fotkou na které jsem já někdy v červnu, ale upravovala jsem ji až teď :D

Tahle fotka popisuje celé moje prázdniny :D. Máte to někdo podobně? :). Jaká je vaše oblíbená zmrzka?

Tohle byl původně takový experiment, ale ve finále se mi to líbí :).

Sem můžu napsat jenom: Taky tak milujete jablka? :D

A na poslední fotce jsem já. Teď se můžete kochat mojí "krásou"......Dlouho jsem chtěla černobílou fotku, kde bych měla barevné oči. Tak teď už ji mám :D.

.....

To by pro dnešek stačilo, aby tu nebyl takový spam fotek :D.

Co baví dělat vás a jaká fotka se vám líbila nejvíc? :)
Zatím ahoj^^.





2 komentáře:

  1. Mně se líbí ta první, protože bych tohle neudělal a jsi hustá :D
    A jako úprava asi ty zmrzliny... :)
    Nejradši mám Ruskou zmrzlinu... Teď když nad tím přemýšlím, tak je to celkem ironie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lol u toho prvního jsem byla neprotažená a v džínách :D (takže jsem ještě hustější než si myslíš :P)
      Ruská je taky top (y) :)
      Ty ironickyj rusky malčik <3

      Vymazat